Hotel Karakter Gözükmeme Sorunu > Çözümü - HabbRetroLife

Hotel Karakter Gözükmeme Sorunu > Çözümü

 


Merhaba HabbRetroLife Takipçileri
Sizlere hoteliniz'de karakter gözükmeme sorununun çözümünü göstereceğim

İlk adım > Denetim masasını açın > Saat ve Bölge ayarlarını açın 



İkinci adım > Tarih ve Saat kısmına giriş yapın 



Üçüncü adım > Tarihi ve Saati değiştir kısmına basın 





Dördüncü adım > Takvim ayarlarını değiştirin kısmına basın 




Beşinci adım > Açılan kısımda ek ayarlar yazan yere basın 



Altıncı adım > Açılan kısımda ondalık simgesi kısmındaki virgül (,) işaretini silin sildikden sonra sildiğiniz yere nokta koyun (.) ardından uygula kısmına basın ve tamam yazan yere basarak 
Hotel emulator'ünü yeniden başlatın 



Sorununuz çözülmediyse discord adresimize tıklayarak yardım alabilirsiniz 













Yorum Gönder

0 Yorumlar